Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
10 digitale strategier - Content Marketing af Tim Frank Andersen E-bog, ePub

10 digitale strategier - Content Marketing

- Marketing som værdiskabende og relevant indhold

af
(Udvid)

Den stigende reklametræthed stiller krav til virksomhederne. Udfordringen for et brand er at blive en del af konversationen, og det kræver en helt ny tilgang til, hvordan virksomheder kommunikerer med omverdenen.For at lykkes med Content Marketing skal jeres virksomhed have lagt en plan med nogle klare målsætninger for jeres tilstedeværelse i de sociale  medier. Eksekveret rigtigt bliver virksomhedens markedsføring så interessant, relevant og underholdende, at brugerne selv opsøger den.Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702159240
  • Udgivet:
  • 15. Januar 2014

Andre udgaver:

  • DKK 15,00
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Tim Frank Andersen