Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
10 digitale strategier - Den sociale virksomhed af Tim Frank Andersen E-bog, ePub

10 digitale strategier - Den sociale virksomhed

- Kommunikation, samarbejde og videndeling gennem sociale medier

af
(Udvid)

Vi ser klare tegn på, at sociale medier trænger ind i alle dele afvirksomheden og i stigende grad spiller en rolle på en række andre felter. Det kan være kundeservice, roduktudvikling, marketing, intern dialog, uddannelse og videndeling, rekruttering, CSR.Vi står over for et radikalt magtskifte, hvor den bevidste forbruger får stadig større betydning, og hvor der altid er en åben kanal at tale gennem.og salg. Når det er tilfældet, taler vi om “den sociale virksomhed”. Virksomhederne er nødt til at adressere dette i både deres forretnings- og marketingplaner.Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702159233
  • Udgivet:
  • 15. Januar 2014

Andre udgaver:

  • DKK 15,00
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Tim Frank Andersen