Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
10 digitale strategier - Gamification af Tim Frank Andersen E-bog, ePub

10 digitale strategier - Gamification

- At engagere kunden gennem spilmekanismer

af
(Udvid)

Gamification går ud på at anvende mekanismerne og tænkningen fra spil i ikke-spil-sammenhænge for at kreere spilagtige oplevelser med det formål at engagere og motivere brugerne og at få brugerne til at tilegne sig nye færdigheder, ændre adfærd eller løse problemer. I en tid med stigende støj og distraktion gælder alle kneb for at fastholde brugerne. Men hvor starter man, og hvem er det relevant for?Det er en praktisk bog med ordforklaringer, data, links, cases og spørgsmål, som hjælper dig videre.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702159257
  • Udgivet:
  • 15. Januar 2014

Andre udgaver:

  • DKK 15,00
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Tim Frank Andersen