Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Analyserapport: reklamebudskabets værdiladning og effekten af Claus Due E-bog, PDF

Analyserapport: reklamebudskabets værdiladning og effekten

af
(Udvid)

Analyserapport: Budskabets værdiladning og effektenMænd skal have det på en særlig måde. De er hamrende følelsesladede i deres reaktionsbeslutninger, men det skal ikke hedde sig!Du får 72% mere action ud af mediebudgettet ved at anvende værdipositive budskaber frem for værdineutrale, så længe målgruppen består af kvinder.Jo yngre læserne er, desto dårligere fungere de værdinegative budskaber i annoncerne. De læser dem ikke.Læs alle de mange konklusioner i rapporten, der kan øge effekten af din annoncering markant!Rapporten er baseret på 845 testede annoncer og 110.000 respondentbesvarelser og er derfor uden sammenligning den mest omfattende undersøgelse af sammenhængen mellem reklamebudskabets indhold og effekten.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799194346
  • Forlag:
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 7. Maj 2010

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Claus Due