Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Danskerne og det digitale TV-signal af Henrik Vejlgaard E-bog, PDF

Danskerne og det digitale TV-signal

- Sådan forløb Danmarkshistoriens største offentlige oplysningskampagne

af
(Udvid)

99,7 procent af danskerne havde gjort klar til det nye,digitale tv-signel, da det gamle tv-signal til tv-antennerslukkede den 31. oktober 2009. Hvad skal der til for,at man påvirker adfærden hos så mange danskere?Med et budget på 42 mio. kr. var kampagnen omovergangen til det digitale tv-signal den hidtil størsteoffentlige oplysningskampagne i Danmark. Hvordanblev de mange penge brugt?Svarene på de to spørgsmål gives i denne rapport,der er en beskrivelse af kampagnen om overgangentil digitalt tv fra A til Z. Ud over at beskrive kampagnens realiserede aktiviteter præsenterer rapporten også de mange effektmålinger, der blev gennemført.Det hører til sjældenhederne at have effektmålinger fraet halvandet år langt forløb, og netop målingerne rummermasser af læring om, hvordan forandring i videnog adfærd forløber –læring, der i høj grad kan brugesved fremtidige kampagner.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799378500
  • Udgivet:
  • 3. Maj 2010

Andre udgaver:

  • DKK 2,00
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Henrik Vejlgaard