Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Heartcore Business

- Om at gøre det godt ved at gøre godt

Bag om Heartcore Business

Er det muligt at gøre det godt ved at gøre godt? Det spørgsmål er den røde tråd i Heartcore Business, bogen, der både gør op med hardcore business og viser en ny vej. HEARTCORE BUSINESS handler om at skabe forretning med et højere formål. At finde ind til virksomhedens hjerte til den inderste drivkraft og hvad der egentligt er meningen med det hele.I HEARTCORE BUSINESS udfolder Daniel Baun ideen om, at enhver virksomhed kan vælge at gå en anden vej og tjene et højere formål. En vej, der sætter engagement, ansvarlighed, mening og lyst til at gøre noget for andre fri. Først dér giver forretning mening. HEARTCORE BUSINESS handler som mange andre businessbøger om, hvordan virksomheder kan skabe gode resultater. Men den sætter samtidig spørgsmålstegn ved, hvad gode resultater egentligt er. Det handler nemlig ikke kun om, hvordan man skaber økonomisk overskud, men også om, hvordan der skabes bedre resultater for mennesker, miljø og verden omkring. Med en lang række eksempler hentet fra alt lige fra konkrete cases, empiriske undersøgelser og inspirerende managementlitteratur til historiske og filosofiske værker udstyrer forfatteren sin læser med en engagerende og opmuntrende opfordring til at sætte formål før profit. I HEARTCORE BUSINESS er kernen altså ikke profit, men et højere formål. Og i sidste ende skaber det overbevisende forretningsmæssige resultater. Derfor er det ikke blødsødent at droppe hardcore business for at blive heartcore. Det er et udtryk for stor ansvarlighed, sund fornuft, og så er det dybt meningsfuldt. For det er muligt at gøre det godt ved at gøre godt.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788799663613
  • Udgivet:
  • 22. Januar 2014
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Heartcore Business

Er det muligt at gøre det godt ved at gøre godt? Det spørgsmål er den røde tråd i Heartcore Business, bogen, der både gør op med hardcore business og viser en ny vej.

HEARTCORE BUSINESS handler om at skabe forretning med et højere formål. At finde ind til virksomhedens hjerte til den inderste drivkraft og hvad der egentligt er meningen med det hele.I HEARTCORE BUSINESS udfolder Daniel Baun ideen om, at enhver virksomhed kan vælge at gå en anden vej og tjene et højere formål. En vej, der sætter engagement, ansvarlighed, mening og lyst til at gøre noget for andre fri. Først dér giver forretning mening.

HEARTCORE BUSINESS handler som mange andre businessbøger om, hvordan virksomheder kan skabe gode resultater. Men den sætter samtidig spørgsmålstegn ved, hvad gode resultater egentligt er. Det handler nemlig ikke kun om, hvordan man skaber økonomisk overskud, men også om, hvordan der skabes bedre resultater for mennesker, miljø og verden omkring.

Med en lang række eksempler hentet fra alt lige fra konkrete cases, empiriske undersøgelser og inspirerende managementlitteratur til historiske og filosofiske værker udstyrer forfatteren sin læser med en engagerende og opmuntrende opfordring til at sætte formål før profit. I HEARTCORE BUSINESS er kernen altså ikke profit, men et højere formål. Og i sidste ende skaber det overbevisende forretningsmæssige resultater. Derfor er det ikke blødsødent at droppe hardcore business for at blive heartcore. Det er et udtryk for stor ansvarlighed, sund fornuft, og så er det dybt meningsfuldt. For det er muligt at gøre det godt ved at gøre godt.

Brugerbedømmelser af Heartcore Business



Find lignende bøger
Bogen Heartcore Business findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.