Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation af Ezio Pillon E-bog, PDF

Introduktion til digital marketing og tværmedial kommunikation

af ,
(Udvid)

Introduktion til digital markedsføring og tværmedial kommunikation har til formål at introducere studerende og virksomheder for de centrale aspekter og termer indenfor feltet. Målet er at give en bred basisviden i digitale medier, sådan at læseren vil kunne udvikle og implementere digitale markeds-føringsaktiviteter og kommunikationsstrategier, som er afpasset virksomhedens ressourcer samt markedsbehovet. Den primære målgruppe er studerende på markedsførings-økonomuddannelsen og universitetetsuddannelser i kommunikation. 


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741259178
  • Forlag:
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 7. Februar 2014

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login