Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Markedsret del 2 af Palle Bo Madsen E-bog, PDF

Markedsret del 2

- Markedsføringsret og konkurrenceværn

af
(Udvid)

Markedsret Del 2 foreligger nu i en ny og revideret 6. udgave. Fremstillingen er ajourført med retsudviklingen, der er sket på markedsføringsområdet, siden bogens 5.udgave udkom i 2007. En retsudvikling, der omfatter bl.a. nye lovregler som følge af handelspraksisdirektivet (vedtaget i 2006, men først fuldt ud trådt i kraft pr. 1. juli 2007), servicedirektivet (2009) og forbrugerkreditdirektivet (2010).Denne kombineret lære- og håndbog med fyldige litteraturhenvisninger knytter sig til ”Markedsret Del 1” (om konkurrencebegrænsningsretten), og behandler alle markedsføringsrettens B2B- og B2C-relationer samt de aftale- og loyalitetsbestemte konkurrenceværn. Behandlingen af lovbestemte enerettigheder (immaterialrettigheder) sker i en selvstændig Del 3.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757498103
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 16. Marts 2015

Andre udgaver:

  • DKK 384,00
  • DKK 600,00
  • DKK 216,00
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Palle Bo Madsen