Køb af bøger til indkøbspris forudsætter et medlemskab til kun DKK 79,-/md. (ingen binding).
Første uge er GRATIS - læs mere og se alle fordelene
Indkøbskurv 0

Din indkøbskurv er tom.

DKK 0,00 Gå til kassen
Marketinghåndbogen af Hans-Henrik Søndersted-Olsen E-bog, ePub

Marketinghåndbogen

- Fra strategi til kampagne

af
(Udvid)

Marketinghåndbogen er for dig, der arbejder med markedsføring. Du får et unikt overblik over hele marketingprocessen og et uvurderligt værktøj til dit samarbejde med reklame-, analyse- og mediebureauer. Desuden giver bogen et overblik over den nyligt reviderede markedsføringslovgivning.Fra du lægger strategien til du skal evaluere den færdige kampagne, giver bogen enkle og gennemprøvede redskaber til at skabe overblik over proces og resultat. Et væld af tidssvarende eksempler gør bogen både lærerig og læseværdig.Hans-Henrik Søndersted-Olsen er adm. direktør for reklamebureauet Klausen & Partners A/S. Med erfaring fra begge sider af bordet i marketingarbejdet, bestyrelsesarbejde i Dansk Marketing Forum og som ekstern lektor på Copenhagen Business School er han en rutineret formidler af marketing- og kommunikationsstoffet.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759395455
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 29. August 2013

Andre udgaver:

  • DKK 175,00
  • Straks på e-mail

Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være medlem og dermed logget ind.

Gå til login

Andre bøger af Hans-Henrik Søndersted-Olsen