Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Effective Complaint Management

- The Business Case for Customer Satisfaction

Bag om Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319987040
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 495
  • Udgivet:
  • 18. februar 2019
  • Udgave:
  • 22019
  • Størrelse:
  • 242x166x31 mm.
  • Vægt:
  • 912 g.
  • BLACK FRIDAY
    : :
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Effective Complaint Management

Further, it discusses the relevant 'backstage' tasks involved in using complaint information to achieve quality improvements and cost reductions through complaint analysis, controlling and reporting.

Brugerbedømmelser af Effective Complaint Management



Find lignende bøger
Bogen Effective Complaint Management findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.