Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Electronic Commerce

- A Managerial and Social Networks Perspective

Bag om Electronic Commerce

Throughout the book, theoretical foundations necessary for understanding Electronic Commerce (EC) are presented, ranging from consumer behavior to the economic theory of competition.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319362700
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 791
  • Udgivet:
  • 7. oktober 2016
  • Udgave:
  • 82015
  • BLACK NOVEMBER
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-3 uger
Forventet levering: 10. december 2024

Beskrivelse af Electronic Commerce

Throughout the book, theoretical foundations necessary for understanding Electronic Commerce (EC) are presented, ranging from consumer behavior to the economic theory of competition.

Brugerbedømmelser af Electronic Commerce



Find lignende bøger
Bogen Electronic Commerce findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.