Finansiel markedsføring af Poul K. Faarup Bog, Hæftet

Finansiel markedsføring

af , ,
(Udvid)

Denne lærebog, som er baseret på 2007-udgivelsen Afsætning af finansielle produkter, er nu yderligere målrettet til finansøkonomuddannelsen og andre uddannelser inden for den finansielle sektor. Læseren får viden om fx finanssektorens strategiske overvejelser og de finansielle kunders købsadfærd på såvel B2B- som B2C-markedet. Bogen sætter således den studerende i stand til at forstå begreber som segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet. En række nye cases og eksempler forholder sig til problemstillinger inden for bl.a. rådgivning af erhvervskunder, ejendomsmarkedet samt  bank og realkredit.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776757267
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 368
  • Udgivet:
  • 27. Januar 2010

Andre udgaver:

  • 500,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 429,00 kr.
  • 71,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 382,00 kr. i
  • 118,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Poul K. Faarup, Hans-Henrik Søndersted-Olsen, Sonja Juhl Madsen