Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
Symptomerne på krise i en virksomhed opstår normalt (medmindre der er tale om bratte konjunkturændringer) ikke i løbet af kort tid, men der er tværtimod tale om en proces, hvor flere og flere symptomer på krisen og dermed behovet for en rekonstruktion opstår. De typiske symptomer for en krise ud fra en hel generel betragtning er, at virksomhedens markedsandele, salg, indtjeningsmargin, priser, nye investeringer, likviditet og udbytte falder over en periode. Jo hurtigere en rekonstruktionsproces indledes, jo større er muligheden for at fuldende denne på succesfuld vis. Bogen fremstiller på grundig vis de forskellige aspekter af rekonstruktionen af en virksomhed, og beskriver de forskellige modeller, der kan anvendes i behandlingen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.