dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Bøger af Bo Fibiger

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Bo Fibiger
    75,95 kr.

    I Design af Multimedier er design i fokus. Når et produkt skal udformes sker det som et resultat af en designproces, og når vi står med det færdige produkt, taler vi om produktets design. Denne antologi er bygget op over denne dobbelthed. Det ene hovedafsnit vægter selve designprocessen: I IT-sammenhæng bruges ofte også betegnelsen "systemudvikling", og i medie-sammenhæng anvendes betegnelsen "konceptudvikling". Artiklerne i det andet hovedafsnit zoomer hver især ind på problemer i forbindelse med design af skærm- og brugerinterface inden for multimedier.

  • af Helle Mathiasen, Eugene S. Takle, Bo Fibiger, mfl.
    188,95 kr.

    Learning in Virtual Environments challenges the traditional understanding of teaching and learning as something which exclusively takes place in physical rooms and institutions. Teaching and learning mediated by information and communication technology (ICT) transcend borders of time and space.  Throughout the last decade Danish researchers have been in front developing new methods and analyzing the possibilities and limitations of these forms of learning. Their work is presented in this anthology.  The special Danish approach to learning in problem oriented project pedagogy frames the book. Possibilities and limitations of the virtual learning environment are seen through different theoretical optics. In the section on didactical design issues such as virtual portfolio and the design of virtual learning environments are presented. The book is finalized by a discussion on research methods.  Learning in Virtual Environments is the result of a mutual engagement within the Danish Research Network on Learning and Multimedia.  The network has also published the book Learning and Narrativity in Digital Media.

  • - Viden og design i nye medier
    af Jørgen Bang, Bo Fibiger, Sisse Siggaard Jensen, mfl.
    198,95 kr.

    Det digitale nærvær handler om Computer-medieret kommunikation (CMC - via intranet, internet, "allesteds-nærværende computing" mm. ), der er grundlaget for det informations- og videnssamfund, der for alvor begynder at tage form i disse år, som har forandret den måde, vi udsender og søger information, kommunikerer med hinanden både privat og i organisationer, samarbejder, underviser og tilegner os viden. Denne bog går tæt på tre udvalgte områder inden for den computer-medierede kommunikation:Videndeling i formelle og uformelle organisationer Netbaseret samarbejde og læring Design af produkter til computermedieret kommunikation. Bogen består af tretten artikler skrevet specielt til denne udgivelse af danske og udenlandske forskere. De giver et billede af en række helt aktuelle problemfelter og forskningsområder inden for CMC. Bogen henvender sig især til studerende som arbejder med it, medier og kommunikation, men den er relevant for alle, som interesserer sig for nye medier.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.