Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Hans Dam Christensen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - The Crafting of Artefacts and Authenticity
    af Hans Dam Christensen, Brita Brenna & Olav (The National Museum of Medicine Hamran
    452,95 kr.

    Museums and the Culture of Copies aims to make the copying practices of museums visible and to discuss, from a range of interrelated perspectives, precisely what function copies fulfil in the heritage field and in museums today.

  • - The Crafting of Artefacts and Authenticity
    af Hans Dam Christensen, Brita Brenna & Olav (The National Museum of Medicine Hamran
    1.588,95 kr.

    Museums and the Culture of Copies aims to make the copying practices of museums visible and to discuss, from a range of interrelated perspectives, precisely what function copies fulfil in the heritage field and in museums today.

  • af Hans Dam Christensen
    23,95 kr.

    Kapitel 4 fra bogen Nye Vidensmedier. Kultur, læring, kommunikation. Bogen omhandler mediers anvendelse i tilegnelse af viden. Digitale og sociale medier skaber nye muligheder for læring og formidling, men signalerer også, at selve vidensbegrebet er blevet mere dynamisk. Undervisere og formidlere må erkende, at de ikke længere har monopol på den viden, der formidles. På internettet er viden til stede i overflod, og elever, studerende og kulturforbrugere finder, deler og producerer selv viden i de dialogiske netværksmedier.

  • - Kultur, læring, kommunikation
    af Helene Høyrup, Christian Dalsgaard, Carl Gustav Johannsen, mfl.
    279,95 kr.

    Mediers anvendelse i tilegnelse af viden er i stigende grad genstand for interesse. Digitale og sociale medier skaber nye muligheder for læring og formidling, men signalerer også, at selve vidensbegrebet er blevet mere dynamisk. Undervisere og formidlere må erkende, at de ikke længere har monopol på den viden, der formidles. På internettet er viden til stede i overflod, og elever, studerende og kulturforbrugere finder, deler og producerer selv viden i de dialogiske netværksmedier. For professionelle formidlere er det en udfordring. I denne antologi anvendes begrebet vidensmedier om mediers brug i formidling og tilegnelse af viden. Ligesom man taler om nyhedsmedier og underholdningsmedier, kan man tale om vidensmedier. Med forskellige indfaldsvinkler og cases undersøger antologien vidensmediering. Nogle af artiklerne giver generel teoretisk baggrund for forståelsen af viden og medier, andre analyserer specifikke typer af vidensmedier: fx billedmedier, sociale medier, websteder, webtutorials, encyklopædier og fiktionsmedier. Artiklerne har fokus forskellige steder i de formelle og uformelle former for læring og videnstilegnelse – bl.a. undervisningssektoren, biblioteket og museet. Forfatterne repræsenterer forskellige videnskabelige felter, bl.a. medievidenskab, kunst- og litteraturvidenskab samt biblioteks- og informationsvidenskab. Redaktionen kommer fra Det Informationsvidenskabelige Akademi.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.