dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Bøger af Jonathan Elphick

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • af Jonathan Elphick
    196,95 kr.

    The definitive guide to the world's orders and families of birds, written by one of the UK's leading ornithologists.

  • af Jonathan Elphick & John Woodward
    242,95 kr.

    Sådan laver du en fuglevenlig haveFUGLENE I HAVEN er pakket med gode råd og praktisk viden om, hvordan du tiltrækker et rigt fugleliv til din have – om de rigtige planter, naturlig føde, fuglefodring, foder- brætter, redekasser mv. Desuden indeholder bogen en guide til de almindeligste havefugle.Alt om fuglefoder, foderbrætter og foderautomaterFremstilling og placering af redekasserSådan vælger du planter for at tiltrække bestemte arterFuglenes forskellige adfærd gennem årstiderneBilleder og beskrivelser af havens almindelige fugle gør det nemt at bestemme arten

  • af Jonathan Elphick
    578,95 kr.

    A richly illustrated volume, which reproduces one of the finest collections of eighteenth-century ornithological art in its entirety.

  • af Jonathan Elphick
    146,95 - 287,95 kr.

  • - En unik fotoguide til fuglene i Danmark og Europa
    af Jonathan Elphick
    119,94 kr.

    Fugle er en ideel håndbog, hvis man holder af at kigge på fugle. Takket være det lille format er det en praktisk bog at tage med i naturen eller på ferierejsen. De detaljerede fotografier og præcise beskrivelser gør det let at bestemme de forskellige fugle. Bogen er oversat og bearbejdet til danske forhold af Lars Serritslev, og for hver fugl angives det, om den findes i Danmark.

  • af Jonathan Elphick
    373,95 kr.

    "This ultimate handbook contains a comprehensive survey of the world's birds, reflecting the latest classification changes to the Howard & Moore Complete Checklist of the Birds of the World. It includes an introduction to each of the bird orders and a detailed account and concise fact panel for every one of the 234 families. It details the appearance, behaviour and lifestyle of the family members, while a glossary, further reading list and an index ensure easy reference."--

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.