dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Bøger af Kristian Hansen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - historien om John Trolle og Memory Card Technology
    af Kristian Hansen, Thomas Jensen & Jacob Wittorff
    268,95 kr.

    En business-bog om et af danmarkshistoriens mest spektakulære erhvervskollaps.Med smukke kvinder ved sin side sponsorerer rigmanden John Trolle i sine velmagtsdage nationens cykelhelt Bjarne Riis og fodboldklubben AGF.Erhvervskometen er snublende tæt på at sætte et sidste guldrandet punktum for et fantastisk dansk chipkort-eventyr, men noget er rivende galt.Bogen udfolder den hæsblæsende fortælling om korthuset, der braser sammen, og skæbnen, der fører Tved-drengen fra hæder på Amalienborg til tremmer i Sdr. Omme Statsfængsel.Læseren kommer helt tæt på den fynske iværksætter, der begynder sin karriere som legetøjssælger i Svendborg.Under det sidste store retsopgør i kølvandet på skandalen kæmper flere af landets mest magtfulde finansfolk og største virksomheder et indædt erstatningsopgør, hvor adskillige hundrede millioner kroner er på spil.Bogen afslører også, at John Trolle – på trods af en dom på seks års fængsel – er i gang med et opsigtsvækkende comeback. Forfatterne er den prisvindende journalist Kristian Hansen fra Computerworld, it-journalist Jacob Wittorff fra Comon.dk og freelancejournalist Thomas Jensen.

  • - 5 Guidelines
    af Kristian Hansen
    188,95 kr.

    Bogen “Succes i oplevelsesøkonomi - fem guidelines” henvender sig til alle der arbejder med turisme, kultur, handel, gastronomi, events og oplevelsesøkonomi.Bliv skarpere på dine indsatser. Og skab en klar sammenhæng mellem dine mål og målgrupper - og din markedsføring, nye produkter og fysiske indretning.For iværksætteren, der skal etablere sig og har begrænsede ressourcer, og den store oplevelsesudbyder der vil trimme og optimere forretningen.Bogen er krydret med konkrete cases fra ind - og udland.

  • - Til alle der arbejder med turisme, kultur, handel, gastronomi, events og oplevelsesøkonomi.
    af Kristian Hansen
    73,95 kr.

    Du skal udvikle din forretning – uanset om du driver attraktion, overnatningssted, restaurant, spisested eller kultursted.Altid.Under en krise – eller i opgangstider – er det et godt tidspunkt at justere din forretning til nye omgivelser og en ny virkelighed, der hele tiden bevæger sig.Vær knivskarp i dine indsatser.Bogen her henvender sig til alle der vil udvikle deres forretning og arbejder med en grad af oplevelser.Nogle kalder det oplevelsesøkonomi, men det kunne sikkert også kaldes både forandringsøkonomi og opmærksomhedsøkonomi.I hvert fald ændrer vores komplekse verden sig og ingen kan “stå stille”.Kampen om synlighed, eksponering og kundernes opmærksomhed er enorm.Du gør altså klogt i at være skarp på hvordan du vil udvikle din forretning.Her får du præsenteret fem guidelines til en systematisk gennemgang af din virksomhed og værktøjer til at sætte kursen.Først skal vi se på hvordan du kan gennemgå din forretning fra top til tå.Hænger din markedsføring sammen med dine nye produkter, din profil og dine kunder? Eller markedsfører du dig i en retning over for en målgruppe, og udvikler du produkter til en anden målgruppe? Er dine produkter overhovedet designet til din nye kurs i den nye virkelighed? Eller har dine kunder flyttet sig?Du får præsenteret fem guidelines. Meget konkret og velegnet, hvis du vil arbejde systematisk med udvikling. Vil du gerne have sammenhæng i det du gør, så du får mere for pengene og har en koordineret og sammenhængende indsats.De fem guidelines kan bruges uanset om du arbejder i stort turismeselskab, handelsstandsforening, erhvervsforening eller arrangerer events, driver butik, restaurant, attraktion eller overnatningssted.Ja, alle der arbejder med effektiv og strategisk udvikling – herunder iværksætteren, der står overfor at tage det store og spændende spring ud i det, der ofte betegnes oplevelsesøkonomien.Også butikker og detailhandlen bør snuse til metoden. For strukturelle ændringer som nethandel, prispres med videre gør, at oplevelsen skal i centrum. Også i en ganske almindelig skobutik.Inden vi kaster os over de 5 guidelines, så er det værd lige at dvæle ved nogle generelle trends og tendenser, der bør være i dit baghoved og som du skal være opmærksom på...

  • - Historien om John Trolle og Memory Card Technology
    af Kristian Hansen, Thomas Jensen & Jacob Wittorp
    33,95 kr.

    En business-bog om et af danmarkshistoriens mest spektakulære erhvervskollaps. Med smukke kvinder ved sin side sponsorerer rigmanden John Trolle i sine velmagtsdage nationens cykelhelt Bjarne Riis og fodboldklubben AGF. Erhvervskometen er snublende tæt på at sætte et sidste guldrandet punktum for et fantastisk dansk chipkort-eventyr, men noget er rivende galt. Bogen udfolder den hæsblæsende fortælling om korthuset, der braser sammen, og skæbnen, der fører Tved-drengen fra hæder på Amalienborg til tremmer i Sdr. Omme Statsfængsel. Læseren kommer helt tæt på den fynske iværksætter, der begynder sin karriere som legetøjssælger i Svendborg. Under det sidste store retsopgør i kølvandet på skandalen kæmper flere af landets mest magtfulde finansfolk og største virksomheder et indædt erstatningsopgør, hvor adskillige hundrede millioner kroner er på spil. Bogen afslører også, at John Trolle – på trods af en dom på seks års fængsel – er i gang med et opsigtsvækkende comeback. Forfatterne er den prisvindende journalist Kristian Hansen fra Computerworld, it-journalist Jacob Wittorff fra Comon.dk og freelancejournalist Thomas Jensen.

  • af Kristian Hansen
    29,94 kr.

    Noget er rivende galt på it-fabrikken.Bag selskabets glatpolerede ydre, hvor den danske direktør ogfolkene omkring ham tilhører det absolutte jetset og mænger sigmed erhvervslivets spidser og statsoverhoveder gemmer sig enuhyggelig sandhed.På den ene side stråler Stein Bagger og hans partnere af en selvtillid,elegance og veltalenhed, der vil få selv James Bond til atgemme sig i hjørnet som en usikker bumset teenagedreng. På denanden side har de forbindelser til rockere, mafiaen og voldeligehåndlangere, der vil få det til at løbe koldt ned af ryggen på defleste.Her er historien om en af Danmarkshistoriens største erhvervsskandaler om IT Factory og Stein Bagger.

  • - Danmarks hemmelige overvågningsindustri
    af Kristian Hansen
    29,95 kr.

    "Du læser ikke om os i aviserne, Du ser aldrig reklame for vores produkter i blade eller på tv. Vi er nærmest usynlige", lyder det fra en direktør.Få hele fortællingen om Danmarks milliardstore overvågningsindustri - set i lyset af Edward Snowden og Se og Hør-skandalen.*****En hemmelig kælder fyldt med spionudstyr. Besøg af udenlandske agenter og mystiske efterretningstjenestefolk. Rige erhvervsfolk der lever det søde luksusliv med dyre biler og privat luksusyacht. Hvad foregår der egentlig på adressen i den lille ombyggede landejendom få kilometer uden for Grenaa? I daglig tale kaldte de lokale bare den diskrete og hemmelighedsfulde virksomhed: 'Spionfabrikken'.*****

  • - Analyse af 1.500 foredrag
    af Kristian Hansen & Thomas Jensen
    29,94 kr.

    Hvem er Danmarks bedste betalte foredragsholder? Hvilket honorar udbetales mest? Og hvilken ugedag afholdes der flest foredrag?Det løfter denne bog sløret for via analyse af omfattende foredragsdata indsamlet på landets biblioteker.Derudover får du interviews med et bredt udvalg af ekspertkilder, der i sidste ende skal klæde både nye og rutinerede foredragsholdere og arrangører af foredragsholdere bedre på med gode råd.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.