Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
This book provides an in-depth review and concise analysis of 1000 studies on alcoholism and psychosocial treatment. In this English edition, which has been extensively revised from the original Swedish version, the major conceptual approaches to alcoholism are evaluated. The ongoing debate on whether alcoholism should be regarded as a disease or not is examined, and a discussion on the importance of psychological versus genetic factors is included. This cohesive work analyzes the methodological strategies of comparative outcome research, and suggests alcoholism treatment services from the perspective of public health.
Det hævdes i dag fra flere sider, at Danmark i en globaliseret verden skal udmærke sig ved kreativitet. Flere mener desuden, at vi som børn er kreative, men at uddannelsessystemet og vores socialisering gennem opvæksten betyder, at vi aflærer de kreative kvaliteter. Vi bliver dårlige til at associere, til at tænke på nye måder og få ideer, til at turde prøve nyt og meget mere. Det er alvorlige anklager, men vi har brug for at vide mere om, hvad kreativitet kan være, hvad såkaldt kreative mennesker gør for at være kreative, og om hvordan man kan lave kreativitetsfremmende læringsmiljøer i skolen.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.