Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
课堂是学生社会性发展不可替代的重要场域。如何发挥课堂场域对学生社会性发展的独特功能,培养兼具社会适应能力和批判反思意识的社会主体?这既是教学论研究的重要主题,也是课堂教学实践亟待思考和解决的现实问题。 本书以交往为视角,通过"历史--现实--理论"维度的分析,系统研究了课堂场域学生社会性的表现形态、结构要素、生成机制及其影响因素,并在此基础上提出促进课堂场域学生社会性生成的实践策略。
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.