Gør som tusindvis af andre bogelskere
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.Du kan altid afmelde dig igen.
e-branding giver et indblik i webmediets potentialer i kombination med branding. Bogen er skrevet som en metodebog, der kan læses og anvendes i virksomheder og på uddannelser, som arbejder med webmedier, branding og kommunikation. e-branding bruger webmediet til at kombinere branding og kommunikation, fordi dette medie er et indlysende værktøj til branding i store såvel som mindre virksomheder. e-branding har en helhedsorienteret tilgang til branding og webkommunikation. Metoden understøttes af, at branding i de seneste 10 år har udviklet sig fra at være et afgrænset marketingsredskab til nu at være en ledelsesdisciplin, der inddrager hele virksomheden. Bogen indeholder bl.a. konkrete eksempler på anvendelse af e-branding i de to danske virksomheder Grundfos og B&O. Bogen har sin egen hjemmeside med bl.a. baggrundsstof og videoklip. Klik her.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.
Ved tilmelding accepterer du vores persondatapolitik.