Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Stig Ingebrigtsen

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Hvordan bruge teori til at identificere, prioritere og løse praktiske markedsføringsproblemer?
    af Otto Ottesen & Stig Ingebrigtsen
    100,95 kr.

    Sigtet med denne bog er at mindske afstanden mellem den teori, man tilegner sig i en markedsføringsuddannelse, og den brug, man kan gøre af teorien i praksis. Spørgsmålet om, hvordan man benytter teori til at opdage, formulere, prioritere og løse markedsføringsproblemer i praksis, tages op, direkte og konkret. Ud over planlægning af traditionelle markedsføringsparametre: produktudformning, pris, service, reklame m.m., behandles også spørgsmål som f.eks., hvordan man som problemløser kan tilrettelægge sin adfærd i organisationen for at få gennemslag for sine løsninger. Bogen handler således også om ledelse.

  • - Theory and Practice
    af Stig Ingebrigtsen
    769,95 kr.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.