Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Sven Windahl

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - An Introduction to Planned Communication
    af Sven Windahl, Anthony Haynes, Benno Signitzer & mfl.
    541,95 - 1.600,95 kr.

    Second editon of this international bestseller. Unique in that it deals with both communication theory as well as its practical application in planned communication.

  • af Sven Windahl, Ma, PhD, mfl.
    1.013,95 - 1.651,95 kr.

    Presents the main existing models of the whole of parts of the mass communications process which have been developed during the last thirty years, providing brief descriptions of the most significant concepts and ideas in the study of mass communication, using graphic and verbal models.

  • - kommunikation og formidling - corporate perspektiv
    af Eva Jørgensen, Jesper Højberg Christensen, Bodil Kragh, mfl.
    143,95 kr.

    Arbejdet med værdier, identitet og image tjener til at profilere virksomheden såvel eksternt som internt i forhold til medarbejderne. Den klassiske opsplitning mellem intern og ekstern profilering - hvor man fx kommunikerer på én måde internt til medarbejderne og på en helt anden måde eksternt til offentligheden - står for fald. Dermed bliver alle medarbejdere og ikke kun informations- eller kommunikationsafdelingen ansvarlige for og "medejere" af virksomhedens kommunikation. Medarbejderne skal kunne kommunikere på vegne af virksomheden, og de skal vide, hvad virksomheden står for. Med alle medarbejderne som kommunikatører er det derfor helt afgørende, at ledelsen sikrer sig, at de forståelser, som virksomheden kan identificere som sine, også er dem, medarbejderne sender ud. At fortælle hvem virksomheden er, og hvilke værdier den har, er derfor en af de vigtigste interne og eksterne opgaver, ledelsen i en virksomhed har i dag. Denne bog sætter fokus på såvel kultur og identitet som sprog og formidling i arbejdet med at implementere identiteter og værdier. Bogen indeholder 14 artikler skrevet af såvel teoretikere som praktikere og dokumenterer konferencen Kommunikation og formidling - et Corporate perspektiv afholdt i maj 2002.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.