Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger af Tune Hein

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - En guide til din digitale ledelsesudfordring
    af Tune Hein & Thomas Honoré
    199,95 kr.

    ”Disruption” er et af de mest hypede begreber i erhvervslivet. Hurtige skift i markedet kan være livstruende for din virksomhed, hvis ikke du reagerer og er handlekraftig. I dag kommer ændringerne i markedet ofte fra Silicon Valley, der konstant skaber nye digitale trends, som gør livet lettere for brugerne og sværere for mange virksomheder. Men disruption sker ikke kun via IT: gratis-aviser, delebiler og lavpris-teleabonnementer er alle trends, der påvirker markedet og kan gøre klimaet hårdt for din virksomhed. Disruption er her for at blive. Men det behøver bestemt ikke at være dårligt… I Disruption guider Tune Hein og Thomas Honoré dig til en virksomhedsledelse, der tager udfordringen op og gør disruption til din fordel frem for din død. Hein og Honoré giver dig en gennemgang af hvordan digitalisering, deleøkonomi og globalisering skaber grobunden for den perfekte storm i markedet, og hvordan netop du kan udnytte de skiftende markedsforhold. Tag kampen op, digitaliser, sig farvel til gamle rutiner, og aktiver al din handlekraft! Disruption er en guide i fem dele, som byder på ledelsesstrategier og cases, der skridt for skridt gør dig klar til at møde udfordringerne i et hastigt skiftende marked.

  • - - en guide til din digitale ledelsesudfordring
    af Tune Hein & Thomas Honoré
    138,95 kr.

    GRATISAVISER, DELEBILER OG LAVPRISTELESELSKABER - disruption rammer alle brancher uden undtagelse, også din.Vi kender eksemplerne fra Airbnb og Apple, men disruption er ikke bare noget fra Silicon Valley; det sker også i Danmark. Disruption er en hurtig og livstruende ændring af dine forretningsvilkår – ofte gennem digitalisering. Dette er en bog om, hvordan du kan lede din virksomhed sikkert igennem – med indsigt og udsyn på sagen og masser af eksempler, som kan holde dig vågen om natten.Du kan vende disruption til din fordel – eller ignorere det og gå under. Dette er en konkret ledelsesguide til at overleve.

  • - Succes med eksekvering af strategier
    af Tune Hein & Lotte Bøjer
    318,95 kr.

    De fleste strategier bliver aldrig ført ud i livet. Det er et problem- og et stort potentiale. Organisationen og ledelsessystemet er vigtige midler til at eksekvere din strategi, men efter al sandsynlighed er de optimeret til at eksekvere den forrige… Hvis de skal løfte den nye strategi, skal organisationen og ledelsessystemet udvikles sammen med strategien. En tværgående tilgang er nødvendig for succesfuld strategieksekvering. Strategisk handlekraft i 3D fokuserer på sammenhængene mellem strategiproces, ledelsessystem og organisationsudvikling. Fremstillingen forklarer, hvorfor og hvordan disse sammenhænge skal identificeres og prioriteres, og hvordan ledelsen i organisationen sikrer, at en (ny) strategi giver mening for alle i organisationen. Der er ikke én løsning – men en vej med to spor: både det organisatoriske og det personlige. Fremstillingen giver det helhedsbillede, man må bevare, når man arbejder med eksekvering af strategier som et langt sejt træk. Bogen binder en række fagområder sammen i en helhed, som øger sandsynligheden for, at du som leder kan flytte din organisation til mere strategisk handlekraft. Med bogen får læseren gode råd, eksempler og idéer fra den virkelige verden samt konkrete værktøjer, herunder tjeklister og en forståelsesramme i form af 3D-modellen. Alt dette sikrer overblik til at skrue på de rigtige håndtag, tage de nødvendige diskussioner og sikrer, at strategien ikke blot ender i skuffen som tidligere. Strategisk handlekraft i 3D henvender sig til alle med en interesse for strategisk handlekraft samt eksekvering af strategier, både til offentlige organisationer og private virksomheder. Bogen kan også bidrage til perspektiver på de udfordringer, som offentlige virksomheder står over for i udviklingen fra ”forvaltning” til ”offentlig forretning”. Indholdsoversigt Introduktion: Virkelighedens udfordringer med strategieksekvering Indledning Kapitel 1. Fra strategi til handlekraft til eksekvering Kapitel 2. Metode: Introduktion til 3D-modellen Kapitel 3. Strategiudvikling Kapitel 4. Udvikling af organisationen til strategien Kapitel 5. Ledelsessystemet Kapitel 6. Cases: strategi-eksekvering gennem helhedstænkning Kapitel 7. Din egen mulighed for strategisk handlekraft – nu Kapitel 8. Perspektiver Litteraturliste

  • af Tune Hein & Thomas Honoré
    138,95 kr.

    DISRUPTION, 3D-PRINTERE OG KUNSTIG INTELLIGENS – hvad har det med dig og dit job at gøre?I denne bog giver forfatterne deres bud på:• seks nye teknologier, der vil møde dit job• hvordan du følger med, forbliver relevant og bliver en digital ninja• fremtidens job, arbejdsmarked og arbejdsmiljø• roller på fremtidens arbejdsplads – hvordan alle kan finde deres pladsBogen er til dig, der vil tænke over din fremtid og vores fremtid – eller næste generation på arbejdsmarkedet. Disruption kan ligne en tsunami af revl og krat, der kommer skyllende mod os. Mange hader ordet, men det går ikke væk, fordi vi kalder det noget andet. Heldigvis er der mønstre i galskaben, som du kan arbejde med, og nye muligheder, du kan gribe – hvis du kender dem og gerne vil den nye teknologi. Landmanden er jo heller ikke uvenner med sin traktor, selvom den var en nyskabelse i sin tid …

  • af Tune Hein
    298,95 kr.

  • - Succes med eksekvering af strategier
    af Tune Hein & Lotte Bøjer
    328,95 kr.

    De fleste strategier bliver aldrig ført ud i livet. Det er et problem- og et stort potentiale. Organisationen og ledelsessystemet er vigtige midler til eksekvering af strategier, men efter al sandsynlighed er de optimerede til at eksekvere de forrige… Hvis de skal løfte de nye strategier, skal organisationen og ledelsessystemet udvikles sammen med strategierne.En tværgående tilgang er nødvendig for succesfuld eksekvering af strategier. Strategisk handlekraft i 3D fokuserer på sammenhængene mellem strategiproces, ledelsessystem og organisationsudvikling. Fremstillingen forklarer, hvorfor og hvordan disse sammenhænge skal identificeres og prioriteres, og hvordan ledelsen i organisationen sikrer, at en (ny) strategi giver mening for alle i organisationen. Der er ikke én løsning – men en vej med to spor: både det organisatoriske og det personlige.Fremstillingen giver det helhedsbillede, man må bevare, når man arbejder med eksekvering af strategier som et langt sejt træk. Bogen binder en række fagområder sammen i en helhed, som øger sandsynligheden for, at du som leder kan flytte din organisation til mere strategisk handlekraft. Med bogen får læseren gode råd, eksempler og idéer fra den virkelige verden samt konkrete værktøjer, herunder tjeklister og en forståelsesramme i form af 3D-modellen. Alt dette sikrer overblik til at skrue på de rigtige håndtag, tage de nødvendige diskussioner og sikrer, at strategien ikke blot ender i skuffen som tidligere.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.