Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Bøger udgivet af Content Marketing DK

Filter
Filter
Sorter efterSorter Populære
  • - Sådan skaber du historier og relationer, der giver efterspørgsel
    af Joakim Ditlev & Signe Damgaard Jepsen
    218,95 kr.

    Den første danske bog om content marketing nu i opdateret udgave.Markedsføring, der automatisk udvider dit marked. Sådan bliver content marketing omtalt over hele verden. Nu udkommer den første danske bog om emnet med danske cases som bilka.dk, Aarstiderne og Jyske Bank. I dag har forbrugere mere regnekraft i smartphonen, end hele NASA havde under den første månelanding. Med information tilgængelig altid og bullshit­detektorer så store som Rundetårn nytter det ikke at blæse med varm salgsgas. Dine kunder kan og vil gennemskue dig. Den gode nyhed er, at kunderne mere end nogensinde før er interesserede i at handle med virksomheder, der hjælper dem. Content marketing er metoden til at skabe interesse for dine produkter ved at lave engage­rende eller underholdende indhold, som relaterer sig til dine produkter. Content Marketing Bogen klæder dig på til at øge efter­spørgslen gennem nyttigt og målrettet indhold. Den er skrevet til dig, der arbejder professionelt med marke­ting eller kommunikation, og som tænker: »Vi må kunne gøre opmærksom på os selv på en mere effektiv måde uden at forstyrre vores kunder.«Content Marketing Bogen udkom 20. juni 2014 og er den første bog på dansk om emnet. Skrevet af danskere, med danske eksempler og i en dansk kontekst. Bogen fokuserer på, hvordan virksomheder kan få salgssucces online ved at skabe nyttigt og underholdende indhold for deres kunder. I en blanding mellem teori og praksis får læseren konkrete værktøjer og idéer til at komme i gang med content marketing og hvordan man håndterer forandringen fra traditionel markedsføring til content marketing, der sætter kunden i sætning. Samtidig indeholder bogen også opskrifter på, hvordan content marketing hænger sammen med sociale medier og søgemaskineoptimering og hvordan organisationen bliver klar til at dyrke content marketing. Forfatterne har rejst rundt i landet og talt med kommunikations- og marketingfolk i hele landet om, hvordan de udvider deres marked ved hjælp af godt indhold. Eksempler og cases i bogen er:bilka.dkAarstiderne.comJyske BankUnisportColumbus CLC bio Responsible Procurement Excellence3byggetilbud.dkTravelmarketAS3 TransitionForord af Andrew Davis, forfatteren til Brandscaping. Om forfatterne:SIGNE DAMGAARD JEPSEN har været journalist og redaktionsleder i mere end 10 år, så content er hendes hjemmebane. Hun lever af at hjælpe andre med at lave bedre content på det strategiske og praktiske niveau – uanset om det er som marketing, konferencer, kom­munikation eller kontakt til kunder. JOAKIM DITLEV er en pioner inden for content marke­ting i Danmark. Han ermarketingkonsulent og foredrags­holder og hjælper virksomheder med at udtænke og gennemføre indholdsbaserede marketingstrategier. Hans blog – contentmarketing.dk – er landets største kilde til nyheder og cases om content marketing.

  • - Start en forretning med indhold, byg et solidt publikum og opnå succes uden at bruge mange penge
    af Joe Pulizzi
    198,95 kr.

    "Modellen i denne bog har reddet mit liv. Jeg forlod en højtlønnet direktionsstilling i mediebranchen i 2007 for at starte en forretning. Kone. To børn på fire og seks. En slunken bankkonto. Mens jeg fumlede mig igennem flere fejl. end jeg bryder mig om at nævne (jeg var tæt på at give op i 2009), rundede min kone og jeg den første million dollars i omsætning i 2011. I 2015 var vi lige under 10 millioner dollars. Det samme år skrev jeg den første udgave af denne bog, Content Inc., som går i detaljer med præcis den forretningsmodel, som vi brugte til at gå fra 0 til millioner på under fem år."Content Inc. fortæller alle hemmelighederne om, hvordan Joe Pulizzi og hans kone skabte deres forretning gennem en content-first (ikke product-first) tilgang. Du får også en lang række eksempler fra andre virksomheder, der viser, at Content Inc.-tilgangen ikke bare er en døgnflue. Enhver indholdsiværksætter i enhver branche kan – ved at følge nogle få vigtige steps – udvikle en succesrig forretning ved at fokusere på at bygge et publikum først og produktet bagefter.Bogen udkom første gang i 2015 og har solgt over 100.000 eksemplarer som trykt bog, e-bog og lydbog.Denne danske lydbog er en tilpasset version af Pulizzis anden udgave af Content Inc., der udkom i 2021, og den indeholder flere danske eksempler.

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.