Håndbog i strategisk public relations - sampak af Henrik Merkelsen Bog, Hæftet

Håndbog i strategisk public relations - sampak

- med Casesamling til strategisk public relations

af
(Udvid)

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af Public Relations. Bogen behandler blandt andet Stakeholder Management, Corporate Social Responsibility og Corporate Communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over  specialdiscipliner som Issues Management, krisekommunikation, Public Affairs og Investor Relations der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger. Cases til Strategisk Public Relations stiller skarpt på nogle af de udfordringer, PR-faget møder i sin praktiske udfoldelse. De enkelte cases følger kapitlerne i Håndbog i strategisk public relations og inddrager centrale aspekter af de behandlede teorier. Sigtet er ikke at finde facit på teoretiske problemstillinger i praksis, og de enkelte cases skal derfor ikke læses, som var de best practice. Derimod afspejler denne casesamling genuine problem-stillinger og udfordringer, som PR-fagets praktikere må forholde sig til i deres arbejde.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759315095
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 430
  • Udgivet:
  • 3. Maj 2010

Andre udgaver:

  • 529,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 450,00 kr.
  • 79,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 404,00 kr. i
  • 125,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Henrik Merkelsen