Håndbog i strategisk public relations af Henrik Merkelsen Bog, Hæftet

Håndbog i strategisk public relations

af
(Udvid)

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759313138
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 300
  • Udgivet:
  • 22. December 2009

Andre udgaver:

  • 448,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 373,00 kr.
  • 75,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 343,00 kr. i
  • 105,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også

Andre bøger af Henrik Merkelsen