Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Bag om Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Verena König zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitätsbasierte Markenmanagement in Call Centern für einen langfristigen Markenerfolg leisten kann.

Vis mere
  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783834921819
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 255
  • Udgivet:
  • 24. februar 2010
  • Udgave:
  • 2010
  • Størrelse:
  • 210x148x14 mm.
  • Vægt:
  • 308 g.
  • BLACK WEEK
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Beskrivelse af Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern

Verena König zeigt, welchen Beitrag das innengerichtete, identitätsbasierte Markenmanagement in Call Centern für einen langfristigen Markenerfolg leisten kann.

Brugerbedømmelser af Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern



Find lignende bøger
Bogen Innengerichtetes, Identitatsbasiertes Markenmanagement in Call Centern findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.