International Handel og Markedsføring af Steen Olesen Bog, Hæftet

International Handel og Markedsføring

af , ,
(Udvid)

Bogen er skrevet til det obligatoriske fagmodul, markedsføring, på 2. del af akademiuddannelsen i international handel og markedsføring. Udover teori og metode er bogen gennemillustreret med eksempler og cases, og udgangspunktet har været den danske virksomhedsstruktur, nemlig SMV'erne (de små og mellemstore virksomheder). Emner der behandles i bogen er: * Virksomhedens internationalisering, herunder screening af eksportmarkeder * Indtrægningsstrategier * Markedsanalyse - nationalt og internationalt * Parameteranvendelse * Marketingmiks * Markedsføringsplanlægning ift. national og international virksomhedskultur Bogen dækker også de faglige krav der stilles på KVU, bl.a. markedsføringsøkonom, og kan med fordel også anvendes her.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702021837
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 319
  • Udgivet:
  • 15. Oktober 2003

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Steen Olesen, Gregers Mansfeldt, Palle Bruun