International markedsføring af Finn Rolighed Andersen Bog, Hæftet

International markedsføring

- 4. udgave

af , , , ,
(Udvid)

Fås i 5. udgave. Isbnnr: 9788771540208Kernestoffet i International markedsføring dækker fagområdet markedsføring på erhvervsakademiuddannelser, merkantile diplomuddannelser og akademi-/merkonomuddannelser.Denne lærebog er velegnet til markedsføringsøkonom-, finansøkonom-, handelsøkonom-, logistikøkonom-, serviceøkonom-, akademiøkonom-/merkonom-, HA, HD og andre videregående uddannelser, hvor fagområdet markedsføring indgår i uddannelsesforløbet.Trojkas undervisningsmateriale til International markedsføring omfatter følgende:Lærebog Cases og opgaver E-læringsmaterialer på bogens website (www.trojka.dk og www.itrojka.dk).


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788792098467
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 732
  • Udgivet:
  • 27. Maj 2011

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Finn Rolighed Andersen, Bjarne Warming Jensen, Kurt Jepsen, Mette Risgaard Olsen, Peter Schmalz