dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

International markedskommunikation

- I en postmoderne verden

Bag om International markedskommunikation

Bogen er den første større indføring på dansk i international markedskommunikation med hovedvægt på såvel den kulturelle kontekst som på »budskabsudformningen«, dvs. de konkrete sproglige og/eller visuelle aspekter af virksomhedernes kommunikation med deres markeder. I bogen gennemgås fire centrale genrer indenfor markedskommunikation, nemlig reklameannoncer, mailings, virksomhedsbrochurer og pressemeddelelser. Der er fokus på genrernes kommunikative formål, deres opbygning og retoriske strategier. Hvert kapitel er forsynet med autentiske tekst- og billedeksempler på dansk, engelsk, tysk, fransk og spansk. Bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for og arbejder med kommunikation og kultur i markedsføringen. Finn Frandsen, cand.mag. i fransk og idéhistorie. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i mediesprog, markedskommunikation og public relations. Winni Johansen, cand.ling.merc. i fransk. Adjunkt ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskultur, interkulturel kommunikation og franske samfundsforhold. Anne Ellerup Nielsen, ph.d. og cand.ling.merc. i fransk. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskommunikation, argumentationsteori og tekstlingvistik.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776751425
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 280
  • Udgivet:
  • 9. Oktober 2002
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 175x252x17 mm.
  • Vægt:
  • 570 g.
  • bogreolen-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   bogreolen-flag
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 20. April 2024

Beskrivelse af International markedskommunikation

Bogen er den første større indføring på dansk i international markedskommunikation med hovedvægt på såvel den kulturelle kontekst som på »budskabsudformningen«, dvs. de konkrete sproglige og/eller visuelle aspekter af virksomhedernes kommunikation med deres markeder.

I bogen gennemgås fire centrale genrer indenfor markedskommunikation, nemlig reklameannoncer, mailings, virksomhedsbrochurer og pressemeddelelser. Der er fokus på genrernes kommunikative formål, deres opbygning og retoriske strategier. Hvert kapitel er forsynet med autentiske tekst- og billedeksempler på dansk, engelsk, tysk, fransk og spansk.

Bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for og arbejder med kommunikation og kultur i markedsføringen.

Finn Frandsen, cand.mag. i fransk og idéhistorie. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i mediesprog, markedskommunikation og public relations.
Winni Johansen, cand.ling.merc. i fransk. Adjunkt ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskultur, interkulturel kommunikation og franske samfundsforhold.
Anne Ellerup Nielsen, ph.d. og cand.ling.merc. i fransk. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskommunikation, argumentationsteori og tekstlingvistik.

Brugerbedømmelser af International markedskommunikation



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.