Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl. af John Hird Bog, Hæftet

Øjne på dansk, Reklamer på tryk, film, web og dåse, 3.-4.kl.

af , ,
(Udvid)

Reklamer vil os noget. De vil påvirke os til at gøre noget helt bestemt – uanset hvor flotte eller sjove de er. Derfor er det vigtigt, at eleverne lærer at forholde sig kritisk til reklamer.  I bogen lærer eleverne, at der altid er en afsender, en modtager, et budskab, et indhold og et medie. Og de får kendskab til samspillet mellem reklamen som genre, reklamernes sprog og indhold samt de situationer, reklamerne udspiller sig i.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788723042033
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 56
  • Udgivet:
  • 13. April 2012

Andre udgaver:

  • Kan ikke skaffes


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af John Hird, Mette Hird, Kim von Irgens-Bergh