Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag af Morten Münster Du sparer 13% ift. forlagets pris Spar 13%

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

- Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

af

Barack Obama brugte det som sin hemmelige konkurrencefordel til at vinde to valg. Virksomheder som Google, Amazon og Novo Nordisk bruger det til at skabe innovation, øge compliance, forbedre arbejdsmiljøet og sælge flere produkter. Og succesfulde ledergrupper i C20-indekset er begyndt at bruge det som deres foretrukne strategiske greb.
Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.
Obama, Google og alle de andre har i stedet anvendt en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som sulter efter alternativer til de gængse virkemidler.

Læs mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702243635
  • Format:
  • MP3
  • Udgivet:
  • 30. oktober 2017
  • Oplæser:
  • Morten Rønnelund
  • Straks på e-mail
  • 116,95 kr.
  • 134,00 kr.
  • 17,05 kr. (13%)
Eller spar samlet 24% som medlem
  • 101,95 kr.
  • 32,05 kr. (24%)
  • Forudsætter medlemskab (ingen binding)
    1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.
Anmeldelser af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
  • Inspirerende og sprængfyldt med relevante og overraskende eksempler.

  • 15. april 2019

    Inspirerende og sprængfyldt med relevante og overraskende eksempler

Bag om Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Barack Obama brugte det som sin hemmelige konkurrencefordel til at vinde to valg. Virksomheder som Google, Amazon og Novo Nordisk bruger det til at skabe innovation, øge compliance, forbedre arbejdsmiljøet og sælge flere produkter. Og succesfulde ledergrupper i C20-indekset er begyndt at bruge det som deres foretrukne strategiske greb.



Men hvad er det for en indsigt, der her er tale om? Svaret er adfærdsdesign. Mennesker i den virkelige verden opfører sig nemlig ikke som de mennesker, vi bygger vores alle vore sædvanlige strategier til. Faktisk modarbejder vi menneskets biologi og psykologi, når vi insisterer på, at gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder er vejen frem.



Obama, Google og alle de andre har i stedet anvendt en evidensbaseret tilgang til at ændre adfærd, og når du har læst Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag, kan du også gøre den til din. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin – en helt konkret håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som sulter efter alternativer til de gængse virkemidler.

Andre købte også..
Brugerbedømmelser af Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
  • 8. november 2018

    Det er en god bog. Nej, det er en fremragende bog. Efter at have læst bogen tror jeg ikke, man kan lade være med at tænke på alle de gange man enten selv har skullet ændre adfærd eller har været involveret i projekter, der skulle ændre andres. Den eftertanke fik jeg i hvert fald.


Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.