Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret af Caroline Heide-Jørgensen Bog, Hæftet

Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret

af
(Udvid)

Denne lærebog er baseret på Mogens Koktvedgaards Lærebog i konkurrenceret. Der er i denne anden udgave af Lærebog i Konkurrence- og Markedsføringsret foretaget en del ændringer op opdateringer i forhold til første udgaven, men bogens struktur og opbygning er i meget vidt omfang en fortsættelse af Koktvedgaards lærebog. Nu som før er formålet med bogen fortsat at tjene som lærebog ved kursusfagsundervisningen i Konkurrence- og Markedsføringsret ved jurastudiet ved Københavns Universitet.IndholdsoversigtForord Første hovedafsnit: RetsgrundlagetKapitel I. Retsområdets afgrænsning, udvikling og Kapitel II. Markedsføringslovgivningen Kapitel III. EU s konkurrenceregler Kapitel IV. Dansk konkurrencelovgivningAndet hovedafsnit: Konkurrence- og Markedsføringsrettens hovedproblemerKapitel V. Adgangen til markedet Kapitel VI. Kontakten med markedet: Reklamen Kapitel VII. Prisforhold Kapitel VIII. Retsstridig markedsfortrængning Domsregister Stikordsregister


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757424836
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 399
  • Udgivet:
  • 3. September 2012

Andre udgaver:

  • 575,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 485,00 kr.
  • 90,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 439,00 kr. i
  • 136,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også

Andre bøger af Caroline Heide-Jørgensen