dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Mål dine resultater

- analyse, evaluering og måling af kommunikation

Bag om Mål dine resultater

Mål dine resultater giver læseren konkret viden om og metoder til at dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation. Bogen består af tre dele: Første del giver læseren indsigt og konkret vejledning i at adskille kommunikationsmål fra forretningsmål, hvilket gør det muligt at måle sammenhæng mellem årsag og virkning. Anden del gennemgår en række undersøgelsesmetoder og evalueringsmodeller. Centralt står en gennemgang af, hvordan man laver et undersøgelsesdesign, som øger bevidstheden om målenes strategiske relevans, hvad man ønsker at få viden om og hvilke metoder man skal bruge. I tredje del får læseren en kort introduktion til de vigtigste af ledelsens styringsværktøjer og et klart billede af, hvordan kommunikationsafdelingerne kan indarbejde måling af kommunikation og eget strategiske arbejde i organisationens overordnede styring. Mål dine resultater henvender sig til kommunikationsstuderende og praktikere, der skal dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759312483
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 232
  • Udgivet:
  • 14. Januar 2011
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 170x240x15 mm.
  • Vægt:
  • 647 g.
  • bogreolen-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   bogreolen-flag
  På lager
Leveringstid: 1-2 hverdage
Forventet levering: 23. April 2024

Beskrivelse af Mål dine resultater

Mål dine resultater giver læseren konkret viden om og metoder til at dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation. Bogen består af tre dele: Første del giver læseren indsigt og konkret vejledning i at adskille kommunikationsmål fra forretningsmål, hvilket gør det muligt at måle sammenhæng mellem årsag og virkning. Anden del gennemgår en række undersøgelsesmetoder og evalueringsmodeller. Centralt står en gennemgang af, hvordan man laver et undersøgelsesdesign, som øger bevidstheden om målenes strategiske relevans, hvad man ønsker at få viden om og hvilke metoder man skal bruge. I tredje del får læseren en kort introduktion til de vigtigste af ledelsens styringsværktøjer og et klart billede af, hvordan kommunikationsafdelingerne kan indarbejde måling af kommunikation og eget strategiske arbejde i organisationens overordnede styring. Mål dine resultater henvender sig til kommunikationsstuderende og praktikere, der skal dokumentere effekten og værdien af strategisk kommunikation.

Brugerbedømmelser af Mål dine resultater



Find lignende bøger
Bogen Mål dine resultater findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.