Management Accounting, Financial Measurement and Planning - volume 2 af Jette Lauritzen Bog, Hæftet

Management Accounting, Financial Measurement and Planning - volume 2

- within a Financial and Marketing Perspective

af ,
(Udvid)

Denne lærebog (vol. 2)er en revideret udgave, der følger de seneste fagplaner, bl.a. på den internationale Markedsføringsøkonomuddannelse, således at den sammen med vol 1 udgør en opdateret helhed. Managemnet Accounting Vol. 2 indeholder en introduktion til finansiel ledelse, økonomistyring samt udarbejdelse af et budget. Derudover indgår der følgende emner: Activity Based Costing, Balanced Score Card Investering Frembringelse af økonomiske midler Introduktion til flerårige beslutningsmodeller Social ansvarlighed. Lærebogen henvender sig til de mange internationale uddannelser i Danmark, bl.a. den internationale linje ved akademiuddannelserne. Bogen er skrevet på engelsk


  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788776755829
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 19. August 2008

Andre udgaver:

  • 295,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 259,00 kr.
  • 36,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 229,00 kr. i
  • 66,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Jette Lauritzen, Erik Krogager