Markedsanalyse af Poul K. Faarup Bog, Hæftet

Markedsanalyse

- i den finansielle sektor

af
(Udvid)

Denne lærebog omhandler informationsindsamling og markedsanalyse i en finansiel kontekst. Forudsætningen for at kunne tage rigtige og effektive beslutninger i en turbulent verden med intens og ubønhørlig konkurrence er derfor, at den fornødne viden er til stede – og at man som beslutningstager er i stand til at vurdere kvaliteten af data og anvende de rette statistiske værktøjer til at viderebehandle de indsamlede data. Det gælder ikke mindst de finansielle virksomheder i dag. Intentionen med bogen er at give personer med arbejde i den finansielle sektor et indblik i og et konkret værktøj når de bruger markedsanalyser. Bogen gennemgår: ·Informationsindsamling ·Segmentering – tageting og positionering ·Segmentering på privatkundemarkedet ·Segmentering på erhvervskundemarkedet ·Målgrupper – bindeleddet fra analyse til marketing ·Analysedesign og kontaktform ·Skalaer ·Kvalitative analyser ·Fokusgrupper ·Rapportering, økonomi og feedback Lærebogen er rettet mod fx finansøkonom, finansbachelor og akademiuddannelsen i finansiel rådgivning.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741260280
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 12. august 2014

Andre udgaver:

  • 225,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 204,95 kr.
  • 20,05 kr. (9%)
  • 29,95 kr.
Eller spar samlet 21% som medlem
  • 177,95 kr.
  • 47,05 kr. (21%)
  • 29,95 kr.
  • Forudsætter medlemskab (ingen binding)
    1. uge gratis, herefter 79 kr./md. og kan opsiges når du vil.


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også..
Andre bøger af Poul K. Faarup
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.