Markedsanalyse af Poul K. Faarup Bog, Hæftet

Markedsanalyse

- i den finansielle sektor

af
(Udvid)

Denne lærebog omhandler informationsindsamling og markedsanalyse i en finansiel kontekst. Forudsætningen for at kunne tage rigtige og effektive beslutninger i en turbulent verden med intens og ubønhørlig konkurrence er derfor, at den fornødne viden er til stede – og at man som beslutningstager er i stand til at vurdere kvaliteten af data og anvende de rette statistiske værktøjer til at viderebehandle de indsamlede data. Det gælder ikke mindst de finansielle virksomheder i dag. Intentionen med bogen er at give personer med arbejde i den finansielle sektor et indblik i og et konkret værktøj når de bruger markedsanalyser. Bogen gennemgår: ·Informationsindsamling ·Segmentering – tageting og positionering ·Segmentering på privatkundemarkedet ·Segmentering på erhvervskundemarkedet ·Målgrupper – bindeleddet fra analyse til marketing ·Analysedesign og kontaktform ·Skalaer ·Kvalitative analyser ·Fokusgrupper ·Rapportering, økonomi og feedback Lærebogen er rettet mod fx finansøkonom, finansbachelor og akademiuddannelsen i finansiel rådgivning.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741260280
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 174
  • Udgivet:
  • 12. august 2014

Andre udgaver:

  • 225,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 204,95 kr.
  • 20,05 kr. (9%)
  • 29,95 kr.
Læg i kurv
Eller spar samlet 21% som medlem
  • 177,95 kr.
  • 47,05 kr. (21%)
  • 29,95 kr.
  • Forudsætter medlemskab
    Prøv 1. uge gratis, herefter 79 kr./måned
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

VI ANBEFALER
LIGNENDE BØGER
Andre bøger af Poul K. Faarup
Se alle titler