Markedskommunikation - videregående uddannelser af Henrik Lindberg Du sparer 16% ift. forlagets pris Spar 16% Bog, Hæftet

Markedskommunikation - videregående uddannelser

af
(Udvid)

"...en ordentlig og systematisk gennemgang af, hvordan du kan kommunikere med dine kunder..." Lars Kolind, kolindkuren.dk Denne lærebog henvender sig primært til faget markedskommunikation, der indgår i markedsføringsøkonom-uddannelsen, men vil også kunne læses med udbytte på andre uddannelser inden for kommunikation og markedsføring. Bogen kan også læses af personer, som arbejder med markedskommunikation i det daglige og bruges som nøgle til fornyet indsigt på området. Bogen opfylder et ønske om en opdateret, sammenhængende, praksisnær og teoretisk tilgængelig indføring i de mange facetter af et levende fag. Markedskommunikation er ikke en eksakt videnskab med et facit, men et dynamisk fagområde i forløbet fra strategi til kampagne. I bogen gennemgås en række centrale begreber, teorier og modeller. De belyses med aktuelle cases, eksempler og fortolkninger af kommunikative overvejelser. Det forsøger bogen at indfange med ny viden om: • Teorien bag markedskommunikation • Internationalt fokus i markedskommunikationen • Kommunikationsstrategi og kreativ strategi • Interessenter, målgruppevalg og segmentering • Integreret markedskommunikation • Medievalg, mediestrategi og effektmålinger • Interaktivitet, nye medier og medproducerende modtagere • Fremtidsforskning og fremtidsperspektiver. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download, links og PowerPoint-præsentationer. Forfatterens hjemmeside finder du her.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776756598
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 432
  • Udgivet:
  • 29. april 2009

Andre udgaver:

  • 475,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 399,95 kr.
  • 75,05 kr. (16%)
  • 29,95 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre der købte denne bog, har også købt..