Marketing af Kim Buch-Madsen Bog, Hæftet

Marketing

- klart og koncentreret

af
(Udvid)

Marketing - kort og godt er for alle, der søger et hurtigt, letlæst og effektivt overblik over grundlæggende marketing/afsætningsøkonomi. Bogen er bygget op om fagets hovedemner, som de er behandlet i Philip Kotlers Marketing Management og andre grundbøger. Ud over alle de klassiske hovedemner indeholder bogen afsnit om marketingplaner, marketingmål, semiotik, medieplanlægning og mærkevarer/brands. Den kan fungere som introduktion til marketing, som resumé før eksamen og som håndbog, også for praktikere. Bogen retter sig mod HA´ere, HD´ere, markedsføringsøkonomer, merkonomer, eksportingeniører og kursister på diverse efteruddannelser - men kan læses af alle med interesse for afsætning og marketing. Forfatteren er uddannet erhversanalytiker og cand.merc. og har 16 års erfaring med praktisk markedsføring og undervisning i emnet.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759308455
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 216
  • Udgivet:
  • 25. Januar 2005

Andre udgaver:

  • 198,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 196,00 kr.
  • 2,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 166,00 kr. i
  • 32,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Kim Buch-Madsen