Udsalget slutter om
Udvidet returret til d. 31. januar 2025

Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society

  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783658367282
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 282
  • Udgivet:
  • 3. marts 2022
  • Udgave:
  • 12022
  • Størrelse:
  • 148x210x0 mm.
  • Vægt:
  • 414 g.
  • BLACK FRIDAY
    : :
  Gratis fragt
Leveringstid: 8-11 hverdage
Forventet levering: 12. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Brugerbedømmelser af Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society



Find lignende bøger
Bogen Measuring the Impact of Online Media on Consumers, Businesses and Society findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.