Medie- og kommunikationsleksikon af Søren Kolstrup m.fl. Bog, Indbundet

Medie- og kommunikationsleksikon

af
(Udvid)

Medie- og kommunikationsleksikon er allerede blevet en klassiker. Denne 3. udgave indeholder nye og reviderede artikler om centrale begreber, teorier, metoder, fænomener og forskere inden for medieteori, -sociologi og -historie, organisationskommunikation, kommunikationsteori, fortælleteori, journalistik, diskursteori, digitale medier, receptionsanalyse, visuel teori, lingvistik, radio, tv og film. Leksikonet er skrevet og redigeret af 150 fremtrædende faglige specialister fra Danmark, Norge, Sverige, Finland, Holland, England, Frankrig og USA.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759315231
  • Indbinding:
  • Indbundet
  • Sideantal:
  • 729
  • Udgivet:
  • 25. September 2014

Andre udgaver:

  • 399,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 337,00 kr.
  • 62,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 307,00 kr. i
  • 92,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.