Medieanalyse af Palle Schantz Lauridsen Du sparer 11% ift. forlagets pris Spar 11% Bog, Paperback

Medieanalyse

af ,
(Udvid)

Verden i dag er en verden af medier, og vi bruger i stigende grad medierne aktivt. Vi nøjes ikke med at læse avis, høre radio, se fjernsyn og gå i biografen. Vi kan lave statusopdateringer, skrive vores egne blogs, bidrage til netmediernes debatter og skrive fanfiktion. De gamle medier er der endnu, men de indgår i dag i en ny medieverden.Medieanalyse præsenterer et bredt udvalg af aktuelle medier: den trykte presse, fotografi, film, dokumentar, reklame, radio, tv, digitale tekster, blogs og computerspil. Vinklen er analytisk og historisk: Kapitlerne sætter det enkelte medie i en historisk sammenhæng og præsenterer begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.Medieanalyse er redigeret af lektor Palle Schantz Lauridsen (Dansk, Københavns Universitet) og lektor Erik Svendsen (Dansk, RUC). Den er skrevet af medieforskere, der alle har stor erfaring i at undervise i medieemner ved universiteterne i København, Roskilde, Aalborg og Aarhus.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759319918
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 375
  • Udgivet:
  • 25. september 2015

Andre udgaver:

  • 398,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 353,95 kr.
  • 44,05 kr. (11%)
  • 29,95 kr.


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

VI ANBEFALER
LIGNENDE BØGER
Andre bøger af Palle Schantz Lauridsen
Se alle titler
Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.