dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Mindful Customer Experience

Bag om Mindful Customer Experience

Nye tider, nye muligheder. Tider der i højere grad end før fordrer til fokus på indtjeningen og dermed på markedet, de eksisterende kunder og de kunder man gerne vil have. Kunder er populære som aldrig før - de skal blive lidt længere, bruge lidt mere og dele deres anbefaling lidt oftere. Men kunderne har forandret sig, virksomhederne ligeledes, og båndet der skaber en udbytterig relation har brug for at blive set på med nye øjne. Hvad Mindful Customer Experience betyder, og hvordan man tager det til sig, er helt centrale elementer i bogen. Vi kommer igennem anbefalinger, fortællinger og beskrivelser af, hvad dette nye begreb betyder både strategisk og i hverdagen. For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om tilgangen til kundeoplevelser. Bogen er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable. Den er skrevet til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788793063013
  • Udgivet:
  • 1. Juli 2013
  • bogreolen-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   bogreolen-flag
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Mindful Customer Experience

Nye tider, nye muligheder. Tider der i højere grad end før fordrer til fokus på indtjeningen og dermed på markedet, de eksisterende kunder og de kunder man gerne vil have. Kunder er populære som aldrig før - de skal blive lidt længere, bruge lidt mere og dele deres anbefaling lidt oftere. Men kunderne har forandret sig, virksomhederne ligeledes, og båndet der skaber en udbytterig relation har brug for at blive set på med nye øjne.
Hvad Mindful Customer Experience betyder, og hvordan man tager det til sig, er helt centrale elementer i bogen. Vi kommer igennem anbefalinger, fortællinger og beskrivelser af, hvad dette nye begreb betyder både strategisk og i hverdagen. For at levendegøre den bevidste kundeoplevelse indeholder bogen interviews med mere end 20 danske virksomheder, der fortæller om tilgangen til kundeoplevelser.
Bogen er en unik konstellation om tidens tanker og praktiske processer for at skabe kundeoplevelser, der er bevidste, nærværende og ikke mindst profitable. Den er skrevet til dig, der sidder med salgs-, marketing- og kundeansvar, men lige så relevant for dig, der er økonomiansvarlig og gerne vil se en bedre indtjening.

Brugerbedømmelser af Mindful Customer Experience



Find lignende bøger
Bogen Mindful Customer Experience findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.