Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases

  • Produktet er ikke tilgængeligt og kan desværre ikke skaffes eller leveres.

Bag om Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases

MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi • Målsætninger, målgrupper og positionering • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place) • Marketing-mix 2 (promotion) • Evaluering/kontrol af effekt Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741264622
  • Indbinding:
  • Digital
  • Sideantal:
  • 160
  • Udgivet:
  • 8. September 2016
  • Udgave:
  • 2

Beskrivelse af Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases

MODERNE MARKEDSFØRING - OPGAVER OG CASES knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der medvirker til forståelsen af alle faserne i en markedsføringsindsats – med fokus på værdiskabelse for kunden: • Situationsanalyse • Overordnet strategi • Målsætninger, målgrupper og positionering • Marketing-mix 1 (produkt, pris, place) • Marketing-mix 2 (promotion) • Evaluering/kontrol af effekt Læremidlet er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser (fx Markedsføringsøkonom, Multimediedesigner, Serviceøkonom og Handelsøkonom) og professionsbacheloruddannelserne (fx Leisure Management, International handel og markedsføring samt Medieproduktion og -ledelse). Derudover er den anvendelig på akademiuddannelserne på det merkantile område.

Brugerbedømmelser af Moderne markedsføring (i-bog) - opgaver og cases



Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.