Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

A Primer for Integrated Marketing Communications

Bag om A Primer for Integrated Marketing Communications

This textbook is the first introductory primer on integrated marketing communications. It combines theory and practice to show students of marketing how different aspects of integrated marketing communications (IMC) work together.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415314206
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 8. Juli 2004
  • Størrelse:
  • 156x234x15 mm.
  • Vægt:
  • 499 g.
  Gratis fragt
Leveringstid: 2-4 uger
Forventet levering: 9. April 2024

Beskrivelse af A Primer for Integrated Marketing Communications

This textbook is the first introductory primer on integrated marketing communications. It combines theory and practice to show students of marketing how different aspects of integrated marketing communications (IMC) work together.

Brugerbedømmelser af A Primer for Integrated Marketing Communications



Find lignende bøger
Bogen A Primer for Integrated Marketing Communications findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.