dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

A Primer for Integrated Marketing Communications

Bag om A Primer for Integrated Marketing Communications

This textbook is the first introductory primer on integrated marketing communications. It combines theory and practice to show students of marketing how different aspects of integrated marketing communications (IMC) work together.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415314213
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 208
  • Udgivet:
  • 8. Juli 2004
  • Størrelse:
  • 154x233x13 mm.
  • Vægt:
  • 324 g.
  • bogreolen-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   bogreolen-flag
Leveringstid: 2-4 uger
Forventet levering: 7. Maj 2024

Beskrivelse af A Primer for Integrated Marketing Communications

This textbook is the first introductory primer on integrated marketing communications. It combines theory and practice to show students of marketing how different aspects of integrated marketing communications (IMC) work together.

Brugerbedømmelser af A Primer for Integrated Marketing Communications



Find lignende bøger
Bogen A Primer for Integrated Marketing Communications findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.