Regelsamling i markedsføringsret af Caroline Heide-Jørgensen red. Bog, Hæftet

Regelsamling i markedsføringsret

af
(Udvid)

Denne samling af danske og EU-retlige markedsføringsregler er rettet mod de studerende, der følger kurset Konkurrence- og Markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet ved Københavns Universitet. Bogen er bygget op i to dele med de danske regler og EU regler & internationale vedtagelser. Der tilbydes både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler , samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. IndholdsoversigtForordDanske reglerLove & bekendtgørelser - GenereltLove & bekendtgørelser - SpecialområderRetningslinjer & vejledningerEU regler & internationale vedtagelserInternationale vedtagelserDirektiver


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757427837
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 596
  • Udgivet:
  • 12. Februar 2012

Andre udgaver:



Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Caroline Heide-Jørgensen red.