Regelsamling i markedsføringsret af Caroline Heide-Jørgensen red. Bog, Hæftet

Regelsamling i markedsføringsret

af
(Udvid)

Bogen tilbyder både et solidt indblik i de generelle markedsføringslove og regler, samt i specialområder som fx reklame og sponsorering af fødevarer, tobak og lægemidler. IndholdsoversigtDEL I: DANSKE REGLERLove & bekendtgørelser - Generelt  Love & bekendtgørelser - SpecialområderRetningslinjer & vejledninger    DEL II: EU REGLER & INTERNATIONALE VEDTAGELSER  Internationale vedtagelser Direktiver


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788757434453
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Udgivet:
  • 4. September 2015

Andre udgaver:

  • 295,00 kr.
  • 1-2 hverdage
  • 259,00 kr.
  • 36,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 229,00 kr. i
  • 66,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre købte også

Andre bøger af Caroline Heide-Jørgensen red.