dk-flag   Stort fødselsdagsudsalg   dk-flag
dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag   Vi fejrer fødselsdag med stort udsalg   dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag dk-flag

Samtalen på arbejde

- - konversationsanalyse og kompetenceudvikling

Bag om Samtalen på arbejde

Samtalen på arbejde handler om samtaler i professionelle sammenhænge (fx rådgivningssamtaler, salgssamtaler, mødesamtaler, samtaler i forbindelse med undervisning, medarbejdersamtaler osv.), og den viser hvordan analyser af samtaler kan bruges til at synliggøre vor kommunikation. Bogen er derfor et velegnet værktøj til udvikling af mange faggruppers kommunikation. Bogen henvender sig til kommunikationsfolk, mennesker der arbejder med samtaler som en central ingrediens.  For det første er det kommunikationspraktikere, fx sundhedspersonale der taler med patienter, journalister der interviewer folk, undervisere der kommunikerer med elever, sagsbehandlere, sælgere og rådgivere som taler med klienter og kunder osv.  For det andet er det folk som står for undervisning af sådanne praktikere, fx kommunikationskonsulenter, ansatte i Human Resources-afdelinger, personaleansvarlige ledere, undervisere i kommunikation på medicin, undervisere af lærere og journalister osv.  For det tredje er det studerende inden for områder som kommunikation, sprog, pædagogik, organisation og management.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788759399903
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 7. Maj 2010
  • bogreolen-flag   FØDSELSDAGSUDSALG   bogreolen-flag
Leveringstid: Straks på e-mail

Beskrivelse af Samtalen på arbejde

Samtalen på arbejde handler om samtaler i professionelle sammenhænge (fx rådgivningssamtaler, salgssamtaler, mødesamtaler, samtaler i forbindelse med undervisning, medarbejdersamtaler osv.), og den viser hvordan analyser af samtaler kan bruges til at synliggøre vor kommunikation. Bogen er derfor et velegnet værktøj til udvikling af mange faggruppers kommunikation. Bogen henvender sig til kommunikationsfolk, mennesker der arbejder med samtaler som en central ingrediens.  For det første er det kommunikationspraktikere, fx sundhedspersonale der taler med patienter, journalister der interviewer folk, undervisere der kommunikerer med elever, sagsbehandlere, sælgere og rådgivere som taler med klienter og kunder osv.  For det andet er det folk som står for undervisning af sådanne praktikere, fx kommunikationskonsulenter, ansatte i Human Resources-afdelinger, personaleansvarlige ledere, undervisere i kommunikation på medicin, undervisere af lærere og journalister osv.  For det tredje er det studerende inden for områder som kommunikation, sprog, pædagogik, organisation og management.

Brugerbedømmelser af Samtalen på arbejde



Find lignende bøger
Bogen Samtalen på arbejde findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.