Strategisk udvikling i markedsperspektiv af Per Vagn Freytag Bog, Hæftet

Strategisk udvikling i markedsperspektiv

af , ,
(Udvid)

En lærebog, primært, rettet mod undervisning i faget strategisk planlægning på ingeniøruddannelserne. Bogen tjener til at give de ingeniørstuderende en forståelse for strategi og markedsføring og forudsætter en grundlæggende forståelse af markedsføring. Bogen omtaler en vifte af arbejdsopgaver, som er eller bliver hverdag i en moderne, markedsorienteret ingeniørrolle, hvor marketing er integreret med de øvrige forretningsprocesser. Blandt bogens temaer er relationsmarkedsføring, målstyring og afsætningskanaler.


  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776754693
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 8. Januar 2009

Andre udgaver:

  • 325,00 kr.
  • 2-3 hverdage
  • 281,00 kr.
  • 44,00 kr.
  • 29,00 kr.
Læg i kurv
  • 251,00 kr. i
  • 74,00 kr.
  • 19,00 kr.
Læg i kurv


Giv din bedømmelse

For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.

Andre bøger af Per Vagn Freytag, Jan Bendix, Jørnn Ladegaard