Markedets billigste bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Tilrettelæggelse af information

- - kommunikations og kampagneplanlægning

  • Produktet er ikke tilgængeligt og kan desværre ikke skaffes eller leveres.

Bag om Tilrettelæggelse af information

Tilrettelæggelse af information – kommunikations- og kampagneplanlægning er en totalt revideret udgave i forhold til de foregående – og særdeles velkendte – forgængere fra 1991 og 1999. Bogen fokuserer på den teori og fremgangsmåde, der er fælles for al strategisk kommunikation. Uanset om den kaldes reklame eller informationskampagne, intern eller ekstern kommunikation, kommerciel eller ikke kommerciel, offentlig eller privat. Der sker en forrygende udvikling omkring kommunikation. Begreber og fænomener som integreret kommunikation, corporate communication og branding er opstået. Bogen maner til omtanke ved at ”genopfinde” det grundlæggende kommunikationsperspektiv. Lærebogens trykte del består af en tekst i 13 kapitler, 62 ”læs mere”-tekster, 54 eksempler og øvelser fra ”det virkelige liv” og en kommenteret litteraturliste med over 200 henvisninger. Den omfattende digitale del – bogens hjemmeside – er en dynamisk forlængelse af bogen; fra starten med 15 eksempler, 7 cases samt supplerende artikler og notater.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788776752224
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 24. Maj 2006
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 170x240x0 mm.

Beskrivelse af Tilrettelæggelse af information

Tilrettelæggelse af information – kommunikations- og kampagneplanlægning er en totalt revideret udgave i forhold til de foregående – og særdeles velkendte – forgængere fra 1991 og 1999. Bogen fokuserer på den teori og fremgangsmåde, der er fælles for al strategisk kommunikation. Uanset om den kaldes reklame eller informationskampagne, intern eller ekstern kommunikation, kommerciel eller ikke kommerciel, offentlig eller privat. Der sker en forrygende udvikling omkring kommunikation. Begreber og fænomener som integreret kommunikation, corporate communication og branding er opstået. Bogen maner til omtanke ved at ”genopfinde” det grundlæggende kommunikationsperspektiv. Lærebogens trykte del består af en tekst i 13 kapitler, 62 ”læs mere”-tekster, 54 eksempler og øvelser fra ”det virkelige liv” og en kommenteret litteraturliste med over 200 henvisninger. Den omfattende digitale del – bogens hjemmeside – er en dynamisk forlængelse af bogen; fra starten med 15 eksempler, 7 cases samt supplerende artikler og notater.

Brugerbedømmelser af Tilrettelæggelse af information



Find lignende bøger
Bogen Tilrettelæggelse af information findes i følgende kategorier:

Gør som tusindvis af andre bogelskere

Tilmeld dig nyhedsbrevet og få gode tilbud og inspiration til din næste læsning.